Helgen

Ska väll då ta mig i kragen och ha en liten snabb genomgång av vad som hände i helgen..

I fredags kom Henrik hem till mig! Vi åt på Bennys pizzeria. Jag åt Kebabtallrik och han en Bananas.
Efter maten gick vi hem till mig igen, där fixade vi ett program till min dator så jag kan mixa musik, alltså göra en jätte lång låt med flera olika låtar :) Så fixar man så övergångar och sånt blir snyggt!
Sen satte vi oss för att spela Guitar Hero, trodde faktiskt han skulle vara bättre, med tanke på att jag vann :P Haha.. Men det var skit kul, vi spelade i nästan två timmar så :) Sen när klockan närmade sig halv elva stack vi in till topspin för att spela biljard! Jerry och Lenny såg lite förvånade när jag beställde cola :P HAHA
Men biljarden gick bra, fick lite tips från Jerry! Det hela slutade i alla fall med att jag vann även i biljard. Efter att ha spelat i ungefär 1½timme gick vi en runda i ängelholm för att sedan bestämma oss för att det var dax att åka hem. Så Henrik körde mig hem till Strövels och sen körda han hem sig själv!

Lördagen spenderades i sängen till halv tolv för att sedan dra mot församlingshemmet för att äta mat där då det var kördag där. När jag sen kom hem klippte jag gräset, har insett att det är ganska mycket gräs att klippa..
Sen blev det nästan lite stressigt. Hoppade in i duschen och gjorde vid mig för att åka till Lina! Där drack jag vin, som jag förövrigt har kommit fram till är riktigt gott, har väll tröttnat lite på cider skulle jag vilja påstå.
Hos Lina slog vi in presenterna och fixade lite! Sen kvart i sjuk drog vi oss mot Topspin där festen skulle vara! Festen var trevlig och så, men det märktes att de andra kände varandra sen tidigare då vi blev lite utanför. Tur att Emelie kom vid tiotiden så vi kunde sitta i baren och underhållas en stund. Hehe..
På Toppan träffade vi lite folk faktiskt. Bland annat Nisse som blev överlycklig när jag berättade att han kunde få skjuts hem :P Även Niklas, Hampe och Krebes var där! Då det är ganska sällan man träffar Jocke Krebes ute är det alltid lika kul och roligt :)
Efter topspin blev det Tres och Morris, men inget av det var sådär jätte kul. Så vi gick hem till Lina vid kvart över två för att vänta på pappsen.

Igår (söndag) sov jag ganska länge, sen satt jag mest och fixade med mitt nya program till datorn. Har fixat ihop en låt än så länge, ska fixa fram lite mer musik jag kan använda mig av också sen är jag i full gång! Har ju fyra lediga dagar denna veckan så kan nog få ihop lite skön musik där!

Idag händer nog inte så mycket, har möte i eftermiddag. De mötena brukar vara grymt tråkiga, alltså sömnpiller varning på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0