Måndag

Måndag morgon.. Bara av att höra dem orden blir jag trött.

Sen jag kom för ungefär 40 minuter sen har jag redan fått i mig två koppar kaffe, jag är allt annat än pigg idag. Och då har jag inte varit ute på hela helgen.. Fast egentligen är det ganska bra, då jag försöker bevisa för mamma att hon har fel. Det är nämligen så att hon tycker jag är ute och festar för mycket och att det är det som gör mig så trött på veckorna. Så därför vill jag bevisa att jag inte behöver vara ute för att bli trött. Tycker faktiskt att de där hemma tjatar lite för mycket, då de säger emot sig själv lite titt som tätt.. Men men jag låter dem få igenom min vita månad, och sen återgår vi till det vanliga igen.

Har en hel smörgåstårta som står och väntar när jag kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0