Måndag kväll

Jaha, då sitter man här igen vid tv och datorn i knäet..

Åkte in till Fredrik på The Phone House så Linnea fick sin nya mobil! Hon blev glad och gladare blev jag som slipper tjatet.
Jag ska göra Fredrik en tjänst imorgon på jobb också.. Bra när man kan vara till tjänst för andra :)
Har även gjort en deal med pappa om att jag ska vara nykter hela maj månad, förutom en valfri dag då kan jag dricka, vilket faller sig ganska självklart den 16 maj, då Amanda och Isabell firar sin 20års dag.

Nu har jag inte så mycket att skriva, känner att jag tappat lite lusten att skriva. Vet liksom inte vad jag ska skriva då det inte händer så mycket just nu.. :/

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket jag också firar den 16 maj

2009-05-06 @ 17:38:50
Postat av: Anonym

vilket jag också firar den 16 maj

2009-05-06 @ 17:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0