Måndag...

Under förmiddagen har jag varit på en internutbildning mellan 8-12.. Snacka om att man är fullmatad med information nu. Utbildningen var om det nya systemet Xellent. Så det avr lite kul att se det nya systemet och jag tror det kan bli bra, men det känns lite förvirrande när jag nu börjar kunna det vi har just nu. Men blir säkert skit bra tillslut!

Idag tänkte jag höra om vi kanske kan åka till The Phonhouse i Ängelholm så Linnea kanske kan få sin nya mobil, vill få det gjort så snabbt som möjligt för annars har jag glömt bort det och så går tiden.. Hon ska ju helst få den innan lördag så..

Nu ska jag ta en efterlängtad fika!! Sen ska jag göra flyttordrar resten av tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0