Onsdag

Ja, då är det onsdag och mitten av veckan!
Har nyss ätit min macka som jag inte hann äta hemma då jag glömt ställa alarmet på mobilen.
Än sålänge är det bara jag och charlotte i vårt rum, undra vart alla andra är? Klockan har ju trotts allt passerat åtta.

Jag sitter just nu bara och väntar på att få reda på om vi får in några avtal eller vad som händer idag..

Får inte glömma att säga till att jag ska till läkaren imorgon på morgonen, så jag kommer nog inte till jobb förän vid elva. Måste även kolla upp när tåget går, kanske kan åka tåget istället för buss!!

Har än så länge inte så mycket att skriva idag.

Nedräkning mot magaluf!!

Kommentarer
Postat av: Jonas

oki :) får kika efter den! ;) tack för svar

2009-05-27 @ 11:55:14
URL: http://jajnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0