Onsdag, efter lunch

Ja, då är man tillbaka efter lunchen. Det blev spagetti och köttfärssås idag, vid det bordet som jag satt vid så var vi fyra pers som hade det, av nio möjliga. Snacka om att vara en populär maträtt, dock inte jätte populär hos mig måste jag dock medge. Kan tycka det är gott om jag är sugen på det, men inte annars..
När vi ändå snackar mat kan jag berätta att jag varit sugen på tacos sen i söndags, men än har jag inte fått någon tacos.

Har informerat Lotten och Eva om att jag inte dyker upp fören elva imorgon.. Det kanske låter skönt i era öron, men jag ska till läkaren innan så det är inte så kul. Lika tråkigt varje gång man går dit för att få nya migränmediciner, då de aldrig funkar. Det är mest skit med den där migränen, dock har jag det inte lika mycket längre vilket är skönt!

Nu ska jag nog äta lite minitomater och göra lite flyttordrar!

För övrigt så har jag bara två dagar till att jobba innan jag har en veckas semester!! Ska träffa Henke på onsdagen i alla fall, ska vi kolla på något djprogram till min dator.. Så ska jag försöka snacka vett i honom också.

Kommentarer
Postat av: Ida

Du är faktiskt ganska störd. :)

2009-05-27 @ 15:29:29
URL: http://idabarnholdt.blogg.se/
Postat av: Ida

Du är faktiskt ganska störd. :)

2009-05-27 @ 15:29:46
URL: http://idabarnholdt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0