Onsdag

Idag insåg jag en lite tragisk sak. Jag kommer som det ser ut nu inte vara kvar på jobb längre än sista september. Känns lite trist då jag ändå har hoppats på längre, och de andra har sagt att de nog tror att jag får vara kvar längre.
Men nu är det tydligen så att strax innan jag började, så var det en kvinna som heter Eva som jobbade i gruppen, men hon bytade avdelning, men nu är det tydligen så att hon ska komma tillbaka till vår grupp i mitten av september. Och det resulterar i att jag åker ut. Skit trist faktiskt. Nu ångrar man att man inte var i handelsgruppen, då både Helen och Gith nog får vara kvar. Så då får man väll ut och söka skitjobb dårå. Lär väll sluta som så många andra på McDonalds, inget ont om dem som jobbar där då jag vet att ett jobb är bättre än inget, men det är ju inte direkt så att man strävar efter att hamna på Donken..

Innan för kanske 30 minuter sen välte jag ut en halv kopp med choklad på mitt skrivbord, det var inte direkt lyckat om du frågar mig. Så en del av mina papper har nu fått en del missfärgningar i kanter och liknande. Plus att det rann lite snyggt och prydligt  ner på golvet också.

Idag är nog inte riktigt min dag.

Hoppas det blir bättre av att träffa Lina sen efter jobb :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0