Regn, Regn, bara massa regn

Detta vädret gör mig tröttare än vanligt, vilket innebär att jag är extremt trött under regn perioderna.

Har kommit fram till att det är invasion på jobb.. Nämligen graviditets invasion. Bara på vårt våningsplan så är det 4 stycken som är gravida, tycker det är ganska mycket på cirka 60personer.

Idag hopps jag Assar hör av sig då jag är sjukt sugen på lite Guitar Hero och biljard. Annars får jag väll hitta någon annan som kan tänka sig att i alla fall spela biljard med mig. Jag har i alla fall bestämt mig för att ge honom till tolv på sig, sen terrar jag honom med lite sms, och sen inser han att han inte har något val :P Mohahaha...

Jag är sjukt sugen på att färga håret! Men det får väntas tills lönen kommer...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej såg vad du hade skrivit på Blondinbellas blogg och jag tyckte att det var jätte bra skrivet. Fattar inte heller vrf människor skriver elaka saker till varandra, kanske för att man kan vara anonym? Ha det bra! :)

2009-05-07 @ 11:38:21
URL: http://gyllis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0