Söndag!

Tänkte berätta lite kortfattat om helgen som gått..

I torsdags blev det partaj! Vi började hemma hos Lina, där vi var ett gäng som förfestade! Det var : Lina, Linnea, Nisse, Jag, Tyrling, Eddie, sen så kom Andreas och Stockholm ett tag också. Men de gick nästan lika snabbt som de kom. Sen blev det en runda till Topspin :) Där blev det gott snack med Jerry som kallade mig och Lina för eliten!
Efter toppan tog vi med oss Jerry till morris! Efter morris hängde jag nisse och linnea vid kebabvagnen för att få i oss lite mat!
Även om det på min kortfattade text inte låter så kul så var det väldigt kul och trevligt!

I fredags slappade jag ute i solen, tog ett dopp i poolen som höll 16grader, drack någon cider och bara hade det mys!
På kvällen blandade jag drink till ida och mig :) Sen blev det tv resten av kvällen!

Igår så blev det ännu mer slappe i solen och ett dopp till i pollen!  Solandet har resulterat i att jag är hyfsat röd på min framsida.. Men det är klart värt det! Sen på kvällen blev det grillfest med Lina och Mia hemma hos Gabbe. När vi kände oss klara där stack vi hem till Lina drack lite mer och sen begav vi oss ut på stan.
Men det kändes lite halvdött, så vi gick hem vid två tiden.

I dag när jag och Lina vaknat till liv stack vi ut på stan! Vi köpte Kina Take Away och satte oss på en bänk vid ån :) Det var riktigt mysigt att bara sitta och lyssna på fåglarna! Sen fick jag ett sms av mamma som ville att jag skulle köpa en tidning till henne, så efter mycket letande hittade vi den äntligen på OkQ8 macken.. Sen när vi gott en runda på stan till stack vi hem till Lina så hon fick fixat det sista sen skjutsade hon mig hem :)
Efter ett tag hemma så bestämmde vi oss för att åka in till Ängelholm för att gå en runda på Hembygdsparken, det var skönt att gå en runda där. Sen köpte vi glass och satt på en bänk!
Men nu är man hemma igen och är sjukt slö, sitter med datorn i soffan samtidigt som tvn är igång i bakgrunden.

Men kan kortfattat säga att det var en bra helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0