Tisdag!

Jaha, då är det tisdag idag, vilket innebär att imorgon är sista arbetsdagen på denna veckan. Det gillas!!
Än så länge har det inte hänt så mycket idag, mer än att bussen blev sen pga att dem gör något med vägen vid väla, så bussen fick köra ner vid Flower Team och ta den vägen vilket blev en omväg som tog dyrbar tid.

Anette berättade en liten otäck sak idag som hennes sambo Peter (alias Byggarebob enligt Mikael) berättade för henne igår. En man på ett jobb hade tagit livet av sig igår (vad jag förstod det som så var det en man på Peters jobb), och det var nog på ett av de värsta sättet jag kan tänka mig.. Det stod alla och arbetade med något på en byggarbetsplats,  så skulle de gå på fika, så de säger till en man att de går och fikar och han svarar med att han kommer snart han ska bara slutföra detta.
Undertiden de fikar så kommer aldrig mannen men de tänker inte så mycket på det då han är lite av en enstöring. Men när de kommer ut från fikan så hittar de honom död, då har han tydligen sågat av sig halsen.. Jo, snacka om att slutföra något, det är ju helt sjukt faktiskt.

För att berätta något lite roligare så kan jag meddela att härmed är Magaluf resan betald!! Så om 41 dagar och drygt 19 timmar sitter vi på flyget ner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0