Tisdag

Jaha, ännu en tisdag har kommit.. Vädret är i alla fall fint.
Har fått in 300 nya avtal som skall scannas och döpas, börjar tröttna lite på det faktiskt.

Igår var jag inom väla efter jobb, fick köpt två klänningar, två shampoo (visserligen samma men gäller att passa på när man har pengar) och en resväska.
Är lite sådär om väskan blev för stor, eller rättare sagt det är en förstor väska. Men känns dumt att byta till en mindre då jag tjänade på att köpa denna.
Den är större, lättare och billigare än den jag först tittade på.
Av den modellen jag tittade på fanns det en mindre modell men den kostade lika mycket som den jag köpte så då känns det dumt att ta en mindre modell. Sen vet jag ju att jag är kass på att packa, har förmycket saker med mig, förstora saker och allt annt skit som jag får med mig. Som när vi har åkt till Karlskrona har jag alltid en jätte väska med mig för att jag är kass på packning.
Lina lär ju dock skratta åt min stora väska, haha, men det får jag ta som en man?! Rent tekntiskt sett skulle jag nog kunna få plats med hennes saker i min väska också..
Men har jag stor väska slipper jag vara rädd att jag inte får plats med allt i väskan. Det enda jag ska tänka på är vikten.
Aja, får tänka lite till på om jag ska lämna tillbaka en eller inte.. Den känns vldigt stor som sagt, men kan ju vara bra med stor väska också..
Kan ju berätta att den är 75*53*32cm.. och rymmer 105L.
Storleken mindre rymmer "bara" 62L, är rädd att det blir för litet då man ska ha med sig handuk och lite annat smått och gott. Och då kostade den ändå lika mycket som den jag köpta, fick inte riktigt att gå ihop.

Nu har jag skrivit ett helt inlägg om en väska, som jag egentligen inte kan bestämma mig för om den skall behållas eller inte.
Avskyr min beslutångest, skulle haft med mig någon som skulle kunna bestämma åt mig. Får väll höra med Linnea vad hon tycker på fredag så får jag i så fall byta på söndag så får jag ha med mig någon som kan bestämma åt mig. Det låter som en bra plan tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag kommer nog också ha rätt så stor väska. MEN med inte så mycket grejor i ;)

2009-05-27 @ 14:04:48
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0