Tisdag kväll

Jaha, då har man hamnat här vid bloggen igen.. Har inget vettigt att skriva dock.
Efter middagen idag så stack jag bort till församlingshemmet för att träffa Agneta och Emma Lindberg för att träna in lite nya låtar till Pingst. Så var där i ungefär en timme, sen begav jag mig hem igen.. Sen har jag nog bara suttit är, orkar ingenting helt enkelt.
Efter morgondagen så har man 4 lediga dagar, men hur ska jag fördriva tiden?! Vet faktiskt nte..

Imorgon efter jobb ska jag träffa Henke och Malin :) Ska fika och kolla på treornas bal! Få lite nostalgi känsla från förra året. Snacka om att man saknar sista året.

Jag och Henke har för övrigt lite framtidsplaner som mest är drömmar men det skulle vara sjukt kul!

Jag har även böjat fundera på vad man kan plugga för något, har lite alternativ! Har katiskt hittat en ky-utbildning i Göteborg som heter Handelsekonom.. Slipper ha med mig matte c i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Åååh tusen tack! Blir jätte glad! :) Under fliken beställa, finns all information ;)



Kram

2009-05-20 @ 01:31:16
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0