Tisdag

Tacksam över att tisdagen snart är över. Det märks väldigt tydligt på jobb när det är tisdag, alla är trötta, lite små griniga och allmänt låga. Så jag känner mig inte så ensam om mina känslor om tisdagar.

Träffade Emma innan för att prata om välgörenhetskvällen, tror detta kommer bli skit bra :) Utsåg mig själv rill ordförande för bakkomitten! Så ska snacka ihop mig med Malin och Linnea för att kolla vem som gör vad och lite så.
Ska även kolla upp om jag kan hitta någon passande dikt som jag kan läsa upp, jag och dikter är väll inte helt vänner, men detta ska nog gå bra!

Imorgon ska jag troligen träffa Lina, har dock inte fått svar från henne än. Men får väll försöka få tag på henne senare idag om hon inte svarar..

Nu ska jag återgå till surfandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0