Torsdag

Jaha, då var det torsdag idag. Det är helt sanslöst vad veckorna går. Men det är skömt, tyvärr så går ju helgerna lika fort fram. Det är inte riktigt lika kul.

Nå, vad händer idag då? Jadu, inte mycket. Ska först spendera 75%av dagen på jobb, sitta på Work Shop hela eftermiddagen, sen hem för att äta och sen har jag faktiskt tänkt tvinga på mig en långpromenad.

HAHAHAHA, kom och tänka på en sak som hände igår..
Igår eftermiddags så kommer Magnus in till oss och är helt full av skratt. Han hade gått förbi Kanthis rum, och det han ser då är att hon sitter och sover på sitt rum med filt och allt... Så det resulterade i att vi alla gick vars en gång och kollade på den sovande Kanthi.. Kan erkänna att det var svårt att möte hennes blick i fikarummet sen efter det.. Men kul var det i alla fall!

Ska försöka få tag på Assar idag för att kolla av så allt är okej inför morgondagen :) Ska bli trevligt med GuitarHero och Biljard! Lite nervös över att det kommer bli pinsamtystnad, har ju faktiskt aldrig umgåts med honom själv. Annars har ju alltid Malin eller Lina varit med så..

Kommentarer
Postat av: Erica

Sv: Åååh vad glad jag blir att du skriver så fint om mig. Jag vet precis vad du menar. Jag tror det är sjunde gången jag försöker gå ner i vikt nu. Har provat på alla dieter som går tror jag. Pulver, soppor tillochmed svält. Men inget fungerade, eller ja jo det gjorde det ju för en stund. Jag hoppas absolut att jag kan ge dig motivationen. Du kan använda mig som bollplank om du vill. Hör av dig när det känns jobbigt. =) Ta hand om dig. Kram Erica

2009-05-14 @ 12:22:18
URL: http://ericagrimberg.blogg.se/viktbloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0