Efter lunch

Nu har jag percis ätit en fiskgratäng med skaldjursås från Ica. Den var faktiskt väldigt god och kan lätt äta den igen! Det fanns även med dill eller räksås så kan ju variera mig!

Nu sitter jag här vid mitt skrivbord och smaskar på physalis och torkade fikon som fanns i vår fruktkorg. Helt klart två underskattade frukter enligt mig!

Har kommit fram till att jag är grymt sugen på kinamat, så får väll ta tag i det någon dag också!

Har tänkt på en grej så ska kolla upp det, har nämligen pratat med några vänner om att köpa julklappar till varandra. Så funderar på att samla dem en kväll närmre jul för lite glögg mys hemma och ha julklappsutdelning. Tycker det låter mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0