Fredag den 13:de

Idag exakt är det 8månader sen jag gjord min tatuering på foten.
Måste dit och få den ifylld, tänkt åka dit och prata med dem på måndag då jag är ledig!

Igår var jag på väla för att träffa Louise, vi pratade och jag har blivit indragen i något som jag har svårt att avgöra om jag gör rätt eller fel.
Vill ju ställa upp för Louise så får väll se om polisen ringer så får dem avgöra om jag kan vara till hjälp..
Men på väla igår köpte jag fyra pocket böcker, så nu har jag lite att läsa igen. Älskar verkligen böcker! Speciellt chick-lit böcker. Härligt lättlästa.

Idag slutar jag klockan tre, ska bli skönt!
Dock ska Ida ha massa tjejkompisar hemma ikväll så det kommer inte bli så lugnt direkt, suck.. :)

Imorgon ska jag ta mig till höganäs, där blir det tillfixning hemma hos Linda, sen hem till Nisse för mat och till slut mot scotstugan i väsby för att fira Markus som fyllt 20! Mycket trevligt.
Ska fixa det sista med Markus present idag också, kommer nog bli bra.. Har köpt lite olika ölflaskor, så tänkte jag lite slänga med lite jordnötter, chips och annat kul snacks. Kanske en ölkorv?! hehe..

Nu ska jag sätta fart här!
Ha en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Eva

hello..kikar bara in o säger hej

kram

2009-11-16 @ 18:05:46
URL: http://evapinglans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0