Go kväll!

Sitter och kollar på Bonde söker fru nu..

Var iväg och fikade med Amelie innan, det var trevligt. Vi fick sällskap av bosse och hans vän.
Fick pratat av mig lite, behövs ibland.

Träffade även Kit på busse, hon ska tydligen också till Markus på lördag så det var kul att höra att det kommer vara lite gamla vänner där.

Idag har jag börjat med en lista, och inte vilken lista som helst utan en lista med mål.
Det är både mål på kort sikt och på lite längre sikt.

Kan nämna några av mina mål:
* Bli förlängd till maj.
* Få sommarjobb på Lantmännen
* Börja plugga till hösten.
* Flytta hemifrån senast tills jag börjar plugga.
* Klara av utbildningen.
* Äga ett eget företag, helst en butik.
* Ta körkort.
* Resa till New York (helst när jag fyller 25) 
* Resa till London
* Ta dykarcert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0