Hissar & Dissar

Då var det dags för veckans hiss och diss!

Jag väljer denna gången att hissa att bara jobba en fyra dagar istället för fem. Veckan går så mycket snabbare och så får man så mycket gjort på den där lediga dagen. Inte för att det händer så ofta att jag är ledig en dag under en vanlig vecka. Men nu var jag ledig i måndags, det var så skönt att bara gå runder på väla och Ikea utan att det var en massa stressade människor, vilket det annars är gott om när man är där på helgen. Så jag hissar fenomenet fyra dagars arbetsvecka!

Min diss denna veckan är ångest inför julklappsköp. Jag får seriöst ångest om jag inte hittar personliga och bra julklappar. Tex mormor vet jag sällan vad jag ska köpa till, hon har ju redan allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0