Måndag

Egentligen har jag en hel del att blogga om, men jag orkar inte.

I fredags åkte jag hem till Linda efter jobb, där blev det god mat och vin! Och en hel del snick snackande!
Kollade på en skräckis också. Mys!

I lördags blev det en del ärenden under dagen, sen på kvällen kom Linnea och Malin, då blev det ostbricka, alkohol och spel! Sen gick vi ut för att fira Ida, hennes första riktiga utgång!
Trevligt, mycket trevligt!
Sen gick vi hem till malin för att spendera natten där.

I söndags vaknade vi alla upp hemma hos malin med tanken att vi gärna hade sovit lite längre, men icke.
Det blev frukost och sen åkte vi hem.
Igår vid fem så hade mamma Tupperwere party här, så då kom Malin och Linnea igen :) Var fullt hus här, dock fick jag lagom till att alla skulle hem, migrän. Så det var bara att gå upp och lägga sig :(

Så idag har jag varit hemma från skolan, skit.. But thats life..

Dock har jag bokat in lite saker att göra med vänner i veckan. På onsdag ska jag fika med Amelie och på torsdag ska jag fika med Louise :) Trevligt!

Nu ska vi snart äta mat, det blir stek, potatis och sås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0