Måndag

Vart tog helgen vägen?

I lördags städade jag min garderob vilket tog flera timmar. Jag tog ut allt ur garderoben och la på min säng. Sen var det bara att sortera, vika pch lägga in i garderoben igen.. Men nu är det ordning och reda där inne!

På kvällen kollade jag på "Flickan som lekte med helden" med familjen hemma i soffan.

Igår bar det av upp till Ullared för att gå på Gekås. Handlade julklappar till dem flesta, och lite annat smått och gått till mig själv. Så nu är man fattig igen.

Ikväll ska jag hem till Viktoria för att öva lite luciasånger!
Imorgon ska jag klippa mig!
På onsdag är det massa folk där hemma då mamma och pappa ska ha glöggkväll med den från brukshundsklubben. Så tror jag kanske åker till väla för att handla de sista julklapparna?!
På torsdag är det kör hemma hos oss!
Sen är det fredag och helgen är påväg!


Kommentarer
Postat av: Sally

mm

2009-11-30 @ 11:13:18
URL: http://sallysex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0