Måndag

Då påbörjas ännu en vecka fylld med aktiviteter.
Idag är tanken att jag ska besöka Linda efter jobb för att sedan dra hem och gå på möte med fritidsgården.
I morgon är det kör direkt efter jobb.
Onsdag har jag tandläkartid och så ska vi fira Ida som fyller 18!
Sen har jag inte hunnit planera mer.
Ska hinna till systemet någon dag också.

I lördags var vi hemma hos fam. Mårtensson för att fira Timmy som fyllt 20. Det blev mat i överflöd och stämningen var på topp, speciellt då Timmy har en farbror som mer än gärna tar fram den aukustiska gitarren och drar av några gamla godingar! Så det blev allsång! Trevligt och kul.

Igår tog jag det lugnt under dagen, sen mot kvällen var det dax att sjunga i kyrkan.




Även om man vill veta sanningen så är det oftast den som sårar mest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0