Onsdag

Förvirringen är stor..

Idag var tanken att jag skulle åka driekt från jobb till Ängelhlm för att fika med Amelie, men så blir det inte riktigt utan jag får åka med pappa hem efter jobb och sen ta bussen från strövels..
Varför kanske ni undrar?!
Jo, för att i morse när jag skulle köpa frukost på Esspressohouse insåg jag att min plånbok inte låg i väskan, det innebär att den förhoppningsvis ligger hemma i min påse med vinflaskor.. Hoppas, annars vet jag inte vart den är.. Så nu håller vi alla tummarna för att den ligger där i när jag kommer hem!

Är fortfarande nöjd över mitt val av att inte ta vaccinet, idag fick vi skicka hem en tjej som tog det igår, hon var riktigt dålig. Satt och skakade och hade sig.. Usch och fy.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kallas biverkning av vaccinet .. tänk hur sjuk hon hade blivit om hon väl fått influensan. De är de som blir så sjuka av vaccinet som inte hade klarat influensan. De med en ömmande arm hade kunnat få viruset utan några problem.

2009-11-11 @ 12:21:08
Postat av: Emma

Då du är anonym misstänker jag att du inte är helt säker själv på att det du säger är sant?!



Oavsett vad så är jag nöjd med beslutet att inte ta sprutan, för vem vet vad dem kommer på om 20år att dem har sprutat in i er..

2009-11-11 @ 16:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0