Tisdag

Idag hade jag tid för att vaccinera mig, men jag har bestämmt mig för att inte ta den.

Dumt kanske, men det var vad jag kände var rätt. Jag är lite emot det här med mediciner, tycker inte om att proppa kroppen full. Blir jag sjuk så blir jag.

Idag ska jag försöka hinna till systemet på söder efter jobb, försöka äta något och sen hem.
Imorgon fika med Amelie
Torsdag fika med Louise
Fredag ska jag till systemet om jag inte hinner det idag, annars ingenting.
Lördag ska jag till Höganäs för att gå på Markus 20års fest med Linda
Söndag blir det nog bara slappe!

Idag fick vi inbjudan till jobbets julfest, kan bli spännande och se vad som sker. Vi får liksom bara ledtrådar, som att vi ska vara på Hbgs stadsteater, och att det ska hålla på mellan 13:45-22.. Mysko?!

Nu ska jag jobba den sista tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0