Tisdag

Jaha, då har en helg passerat och veckan har börjat.

I lördags var det fest för Marcus, det blev att jag, Kit och Kits systser Sara åkte dit tillsammans.
Var hemma hos kit innan vi blev hämtade, det var trevligt!
Fick en liten schok när vi kom fram till väsby då det visade sig att det även var släkt närvarande.
Men fick träffat gamla godingar som man förr umgicks med; Asse, Patrik, Zoltan, Dansken, Thomas. Så det var trevligt!
Vi fick skjuts hem vid typ kvart över tre, så när man väl var hemma så var man ganska trött.

I söndags gjorde jag inte mycket, kommer knappt på vad jag gjorde så kan inte vara något märkvärdigt.

I går var jag ledig, skulle egentligen klippt mig men blev inte så. Istället spenderade jag dagen med mamma, vi åkte till väla, åt lunch, shoppade lite, fönster shoppade, fikade på Ikea och shoppade lite till :) Mysigt.
Sen på kvällen åkte jag och syster Linnea med Vickan tilll Emma Lindberg för att träna luciasånger. Det blev faktiskt väldigt bra, jag och Linnea ska sjunga massa understämmor:)
Sen var man hemma vid halv tio så kollade lite tv sen hoppade jag i säng.

Idag är det jobb som vanligt och ikväll är det kör!


Kommentarer
Postat av: Eva

tack vad gulligt av dig!!!!!!!! kram /eva

2009-11-17 @ 11:52:58
URL: http://evapinglans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0