Torsdag

Snart har veckan gått, riktigt snabbt skulle jag vilja lägga till.

Idag efter jobb ska vi iväg och kolla på våra bilder som vi tog för över en månad sen, har inte haft tid att titta på dem :S Får se om någon blev bra så man kanske kan köpa?!
Sen ska jag iväg till fritidsgården för att skriva på lite papper ang kassör grejen.

Imorgon vet jag inte vad som händer, är ju fattig:( Men lön nästa vecka som tur är.

Har beställt skor idag, två par kawasaki :) Ett par svarta och ett par rosa! Älskar dem skorna, eller mina fötter älskar dem skorna, har lite problem med mina fötter, får lätt ont och skoskav men icke av kawasakina!

Just nu sitter jag och äter lite cashewnötter, mums! Jobbet bjuder så det är fint.


Kommentarer
Postat av: Linnea G ;)

härmapa :P jag köpte svarta kawasaki förra veckan.. haha

2009-11-20 @ 22:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0