Torsdag

God morgon alla där ute i vårt avlånga land!
Idag känns som att det kommer bli en bra dag, om man bortser från vädret då.

Jag trivs i mina glasögon än så länge, och har bara fått positiva kommentarer från mina arbetskolleger. Får se om jag behåller dem på mig när vi ska ut på lördag eller vad jag gör, jag kan ju se utan dem men jag ska ju helst använda dem alltid. Vi får helt enkelt se hur vi gör.

Idag får min syster sin spruta med svininfluensa vaccin, hoppas hon inte märker av det så hon är som vanligt sen. Håller tummarna

Idag efter jobb ska jag iväg till banken med mamma och jessika. Det är via fritidsgården, ska vara kassör för dem nu så måste fixa med papper. Sen blir jag en erfarenhet rikare.

Vid halv nio ikväll ska jag och mina systrar till väla för någon vip grej som Linnea hade biljetter till (om det nu behövs?) Ska försöka hitta något kul till på lördag hade jag tänkt, men när man leter efter något det är oftast då man inte hittar.. Tyvärr..

Men nu ska jag jobba vidare, så får ni alla ha det så bra idag!

Kommentarer
Postat av: K E L L I

Allt bra? :)

kram

2009-11-05 @ 18:23:55
URL: http://kellsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0