Fredag

Då är det fredag idag..
Min dag började inte helt hunda, sov lite länge och duschade lite länge så blev till att ta med sig frukosten till jobb istället för att äta hemma..
Är så trött och seg idag.

Dock ska jag till IKEA efter jobb för att köpa mig en större byrå, får jag har planer på att slänga ut mitt skrivbord och sätta dit en byrå så jag får plats med allt!

Igår åkte jag ju hem till Nisse, det var trevligt. När jag kom hem till honom hade han i princip maten klar och allt.
Gott var det också!
En fin och ljus lägenhet måste jag medge att det var.
Sen var han snäll och körde mig hem.

Imorgon ska Linnea ha 20års fest! Ser fram emot det men vet inte alls vad jag ska ha på mig.. Får försöka hitta på något.

Nu kallar arbetet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0