Onsdag

Då är man tillbaka till verkligheten igen. Känns faktiskt ganska skönt att återgå till det normala.
Detta innebär att det börjar hända lite saker i mitt liv också,  vilket leder till att jag har något att blogga om.

Idag på bussen så lyssnade jag på Rix morron zoo i vanlig ordning, men när jag sitter där på bussen så inser jag att jag sitter och små fnissar för mig själv åt det dem säger. Lite smått pinsamt, men det var ju kul!

När jag hoppar av bussen vid hållplatsen innan knutpunkten så ösregnar det, så utan paraply och hätta på jackan fick jag stå ute och vänta på bussen. Såg ut som en dränkt katt.

Jag har lite abstinens, Farmvill funkar inte på datorn här på jobb då min flasch grej inte är uppdaterad :( Jag som behövde skörda..

Imorgon ska jag ta mig till Höganäs för att hälsa på Nisse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0