Örat

För den som intresserad kan jag berätta att min lilla piercing i örat läker riktigt bra!
Den gör inte direkt ont länge och jag kan sova på det örat utan större problem. Skönt, mycket skönt.

Jag är lite nere för det här med lägenheten, det måste jag erkänna. Den kändes så perfekt och jag ville så mycket. Men det är ju oftast då det blir pannkaka av det. Men som alla har sagt till mig; Det lär kommer fler.. Men kanske inte i det huset med det läget och det priset.. Blä på detta. Vill bara slänga mig i sängen och dra täcket över huvudet..

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej tjejen!!

Va kul! Visste inte att du hade en blogg! Så jag kommer nog att besöka dig lite titt som tätt.. =) Hoppas att allt e bra!

Det där med lägenheten.. Livet väljer rätt tillfälle. Och det var nog bara meningen att det inte var din tur.. tror ja :)



Puss å kram

2009-10-16 @ 11:34:52
URL: http://linnegarden.blogg.se/
Postat av: Emma

DU ÄR UTAMAND!! HIHI Läs på min sida så får du veta hur...!! Puss puss

2009-10-16 @ 17:08:00
URL: http://linnegarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0