Torsdag

Idag vaknade jag med ont i halsen..
Egentligen började jag känna igår att jag inte mådde bra, somnade i soffan vid sju och sov till att Greys började.. Sen gick jag och la mig i sängen och sov hela natten.
Så gissar att jag har fått virus i halsen då mamma har varit förkyld och sånt i typ två veckor.

På lördag är det fotografering så håller tummarna för att man inte kommer vara sjuk då.
Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig, men det kommer jag väll på lagom tills vi ska åka:)

Nu ska jag kolla tv och sen gå och lägga mig i tid, fast kom på nu att det nog är Criminal Minds på femman vid 21, det måste ses!

Kommentarer
Postat av: HDR-fotografen

Sv: De visar en speciell humor vid innehållsförteckningen. Du märker det när du ser det;)

2009-10-02 @ 09:20:31
URL: http://stilbild.nu/fotograf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0