FREDAG + LÖN!!!

Idag kommer lönen och det ska firas med kinamat ikväll!

Idag är det först jobba som gäller, sen tar jag tåg eller buss till Ängelholm för att sticka inom bowlingen för att hämta min laddare, sen ska jag bort till take away-kinarestaurangen vid ica supermarket. Sen blir jag hämtad av pappa så vi kan äta hemma.
Sen skulle jag gissa på att kvällen blir lugn.

Markus hade bjudit med mig till Markaryd, Rolle hade tydigen fyllt år och skulle ha fest. Men jag känner dem knappt, och att skjuts till och från Markaryd känns inte så lätt att få tag på. Kunde åka med Markus dit, men dem skulle nog sova där och jag måste va i ängelholm vid elva imorgon så då känns inte det så optimalt.
Så får festa med killarna en annan dag!

Vet fortfarande inte vad som händer i helgen, med min otur blir det kanske en lugn helg?! Suck och stön, inte vad jag ville ju.

Kommentarer
Postat av: jennifer

Allt bra med dig idag?:)



KRAMAR

2009-09-25 @ 16:35:04
URL: http://jennifersoderlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0