God kväll :)

Jaha, vad gör jag idag då? Inte mycket, sitter vid datorn och surfar runder.
Har ju ingen tv, eller ja tv har vi men ingen digital-box så vi kan ju inte se några program.
Så det blir till att spendera kvällen vid datorn.

Linnea har kompisar där nere och jag sitter i min pyjamas så är ju inte på tal om att gå ner. Dem kanske inte hade brytt sig men Linnea hade skämts.

Har nog kommit på en födelsedags present till Linnea (bästis inte syster), men kan tyvärr inte dela med mig till er av den riktigt nu, då jag vet att hon läser bloggen med jämna mellan rum. Så ni får reda på det om typ en månad  :)

Nu ska jag läsa lite på aftonbladet, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0