Lördag!

Godmorgon!
Idag känns det som att det kommer bli en bra dag.
Sitter just nu och läser melodikrysset i min ensamhet. Det är svårt men man lär sig ganska mycket tycker jag.

Sen blir det att fixa vid sig i lugn och ro, för 16.40 blir jag hämtad av Linnea, då ska vi iväg och sjunga i Starby kyrka. Sen bär det av till Linneas föräldrar för att förfesta till det lite där! Sen ska vi till bowlingen för en timmes spel, tydligen skulle kim jobba.. Har inte träffat honom på ett ganska länge, men det kan ju bli trevligt. Tydligen skulle Andreas också vara där fast som spelande. Men jag och Linnea har varandra som tur är!

Sen ska vi kanske möta upp Linda?! Vet inte riktigt säkert, men hoppas! Då vi är en grymt bra trio..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0