Måndag

Då har man påbörjat ännu en arbetsvecka.

Idag är det Lindas 19års dag, så vi börjar med att gratulera henne♥

Om mindre än en månad så är det Linneas 20års dag. Jag hade egentligen bestämt mig för vad jag skulle köpa men har nu ångrat mig. Har kommit på en annan sak, men samtidigt så vet jag inte.. Det är svårt :(
Får prata med mamma om det sen när jag kommer hem! För i så fall blir det något som jag också vill ha, kan tyvärr inte säga mer än så.

Idag ska jag betala för cykelhjulet jag förstörde i min lilla cykelolycka, så jag blir 700kr fattigare.

Har även kommit på en "maträtt" som jag ska prova någon dag i veckan, nämligen Langos. Tycker det är grymt gott och när jag hittade recept så verkade det inte så svårt att göra.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken fin bloggdesign!

2009-09-14 @ 17:52:11
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack gumman <3

2009-09-16 @ 12:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0