Onsdag

Ljuva onsdag!
Även om den inte började så ljuv, var grymt trött i morse när jag skulle vakna, vilket slutade med att jag låg kvar lite för länge i sängen. Så jag fick skynda mig upp för att klä på mig och borsta håret, det var ungefär vad jag hann också.
Sen fick jag skynda mig till bussen, usch för stress.
Men det bästa med det hela är att jag inte hann äta frukost så det blev en liten tur inom Espresso House!
Så fick köpt mig en scones med cream chees och sylt, apelsinjuice och så en stor vanilla latte! Bästa sättet att börja en morgon egentligen.

Så nu sitter jag här och är ganska nöjd med morgonen ändå.

Efter jobb idag ska jag ta bussen till Ängelholm för att träffa Malin och Henrik, då ska vi fika på EH :) Mys!

EH är nog mitt favorit ställe just nu, älskar allt dem ha att erbjuda i princip!

Nog talat om det.. Humm, vad ska jag då tala om?!
Jag vet inte och orkar inte komma på något bra just nu.
Så jag avslutar här och nu!

Kommentarer
Postat av: Laila

Snyggt där =)

2009-09-03 @ 02:56:34
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0