Söndag

Malin åkte hem för mindre än en timme sen..
Måste säga att det var en väldigt bra kväll igår..
Vi kollade tre filmer, drack cola, åt chips och godis. Sen låg vi och snackade på mitt rum till typ tre! Det var sånt man gjorde när man var lite mindra, men det är sånt jag saknar så fruktansvärt. Jag vill kunna umgås med mina vänner en helgdag utan att det ska behöva innebära att man måste dricka.

Jag känner att nu när mamma blev sjuk så blev det extra tydligt vilka ens riktiga vänner är och vilka som man har tappat kontakten med.
Egentligen tycker jag inte om att "hänga ut" folk i bloggen. Men då jag vet att nog i princip alla ni läser min blogg vill jag nämna er för jag är så tacksam att jag har er, det betyder jätte mycket för mig att jag vet att ni finns där för mig. Så tack så jätte mycket till: Linnea, Linda, Amelie, Ninnie och Malin för att ni har hört av er och funnits där. Ni är guldvärda, era sms och ord värmer.

Nu ska jag slänga mig i sängen med en bok och en kopp tee och bara ta det lugnt.

Kommentarer
Postat av: Lilmary

Okej, nice jobb! :) Lite glamourösare än ikn slitjobb hih ;p

Jag vill inte jobba med de resten av livet.. Men just nu orkar jag inte plugga o så vill jag tjäna lite money innan jag sätter mig i skolbänken igen :)



HAr du några planer på annat?

2009-09-20 @ 21:33:01
URL: http://lilmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0