Söndag

Jaha, då har snart ännu en helg passerat. Grymt tråkigt.

Igår så var det först kören som gällde i Starby, så efter att ha sjungt där åkte jag och Linnea för att köpa kebab i bröd från Bennys och sen hem till hennes föräldrar. Där blev det att titta lite tv och dricka lite gott. Sen blev vi hämtade av min fader för skjuts till bowlingen.
Egentligen spelade ingen av oss direkt bra, men det som var kul igår var att vi var väldigt jämna. Så när vi slutade spela så hade vi exakt samma totala poäng! Det var lite skumt, men vi hade kul åt det!
Det var ju Kim som jobbade, och det kändes faktiskt bra, det var avslappnat och så mellan oss. Dock var hans gravida sambo där och blängde lite surt på mig. Men det var ändå skönt att träffa honom och kunna prata lite med honom utan att det ska kännas ansträngt.

Efter bowlingen drog vi till toppan, lagom med folk, det var dock knappt några man kände. Men efter ett tag kom Amelie och Tessan för att göra oss sällskap, och efter ett tag till kom Mikaela.
Sen lämnade vi dem för att gå in till stan för att möta Linda, men när vi väl kommer till Torstens visar det sig att de har åkt hem. Så då tappade vi lusten helt och gick till Lindens för att äta och sen åka hem.

Idag har jag bara slappat, kollat två bra filmer, Freedomland och Män som hatar kvinnor.
Båda kan jag rekomendera för er som inte sett dem.

Helt ärligt kan jag berätta att jag fortfarande har pyjamas på mig, och ska gå och duscha nu..

Men vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0