Tisdag

Idag har jag utbildning mellan 8:30-12:00.. Risken är att man somnar..

Jag berättade ju om när jag råkade cykla in i en man och fördärva hans fram hjul?! Igår var han och lämnade kvitto på reperationen, vet ni vad det kostade mig? 829 kroner gick det hela på, kan ju lungt säga att det sved i plånboken. Så nu lever jag fattig resten av månaden, så tack och adjö till utgång de kommande helgerna.
Men jag har ju lärt mig att jag aldrig kommer cykla ner för vår uppfart igen i alla fall. Om jag kommer cykla mer i hela mitt liv då det mest bara går illa tycker jag.

Vad händer annars idag då? Nja, det är mest bara jobb tror jag. Orkar inte så mycket mer efter jobb, för när man väl kommit hem och ätit så är ju klockan nästan sju.

Vi hörs sen, kan ju uppdatera hur utbildningen gick :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack! Har faktiskt lyckas gjort den helt själv! =)

det finns många därute som är klockrena på det här med blogdesign! Själv har jag mycket kvar att lära!



ha en fin dag!

kram

2009-09-15 @ 12:06:21
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0