Tisdag

Ännu en tisdag är kommen.
Ibland funderar jag på om man kan stryka tisdagarna från kalendern? Vet inte varför jag avskyr tisdagar, men det bara är så.

Imorgon ska jag dock träffa Malin och Henrik! Så då ska vi få höra om Henriks bravader i Magaluf! Saknar veckan där nere :(

Idag händer i princip ingenting skulle jag gissa, är cirkus i Strövels ikväll, kanske man drar sig dit om det inte finns något annat att göra.

Kan informera att min lunch kommer bestå av A-fil idag. Inte så jätte kul men har man ingen ork att fixa något annat är det helt okej.

Har pratat med Linda om att kanske ta och åka iväg en weekende, ska bara komma på vad. Har någon nåt förslag?

Nu ska jag jobba vidare, känner att jag har energi att göra det idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0