Fredag

Slutar tidigt idag, redan halv tolv. Men det är inte så glamoröst som det låter, jag ska nämligen till läkaren :S
Måste kolla upp min hosta, den blir bara värre och värre för var dag som går.
Jag hoppas att det inte är något allvarligt, för det är ju fest ikväll!
Amelie och Emelie ska ju ha 22års fest och Sandra har hejdå fest så ska möta henne och Ninnie ute sen. Så jag missar så mycket om jag är sjuk. Hatar detta. Ska be om lite dunder mediciner :)

Imorgon ska jag till IKEA för att handla ett vitrinskåp så jag kan ha mina glasgrejer där i. Typ finglas och lite sånt! Fick ju lite sånt i present nu när jag fyllde år!
Efter IKEA ska jag bjuda familjen+albin på mat. Ska bjuda på min specialare som är en kyckling gryta med ris och sallad. Mums. Och den har jag kommit på helt själv, inga recept här inte.

Ville bara berätta att jag hatar ICA Maxi i Ängelholm just nu. Dem håller på att bygga om, så varje gång man är där ser det olika ut och hyllor är flyttade. Vilket innebär att man inte hittar någonting där. Så varje gång jag handlar tar det en hel evighet för mig, då jag yrar runder som en jävla höna. Igår sprang jag och letade efter Ananas, det tog mig typ 15min innan jag hittade det. Och att fråga efter hjälp funkar inte riktigt i min värld.

Kommentarer
Postat av: emelie

BESÖK GÄRNA MIN BLOGG, och släng in en kommentar!

http://twenie.blogg.se

2010-04-09 @ 15:53:16
URL: http://twenie.blogg.se/
Postat av: I D A :)

hejsan allt bra med dig? :D

2010-04-11 @ 10:44:16
URL: http://idaelfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0