Fredag

Idag ska jag ut och äta med Linda och Linnea efter jobb, ska bli mys!

Ska fira mamma lite på söndag, så måste slå in mina paket, men jag kom på att jag nog inte har tejp?! Får försöka lösa det.

Imorgon ska jag har städ/disk dag. Min lägenhet är totalt förfallen. hehe.

Jag hoppas verkligen för Sandras skull att flygen kommer igång, hon ska ju flyga till Grekland på söndag.

Annars händer inte mycket i mitt liv mer än att jag verkligen längtar till jag får se dem små kattungarna.. Jag hoppas verkligen det blir katt där jag har tänkt mig. :D Annars finns det fler men tror dessa kan vara bra. mamma är main coon/perser och fader okänd. Men dem lär ju vara lite små långhåriga. Är lite salig nu, kollar på kattsaker på internet och så.
Längtar verkligen. Ska försöka komma på ett bra namn också, har inte riktigt bestämt mig än. Så har ni namnförslag till en liten honkatt kom gärna med förslag!

Kommentarer
Postat av: Ida

Har min första frågestund på bloggen nu (A)

2010-04-17 @ 19:01:10
URL: http://idabarnholdt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0