Måndag

Länge sen sist...
I fredags strax innan jag slutade bestämde jag med Erika att vi skulle träffas på Espresso House i ängelholm när jag kom in med tåget vid halv sex.
Så tog en fika och snackade skit, sen körde hon mig till Maxi så jag fixk handlat lite och sen hem till mig så vi kollade film. Trevligt!
Sen när hon gick så blev dett att jag kollade två filmer till.. hehe.

På lördagen hade jag tvättid och så städade jag där hemma. Sen kom Ida och Henrik så blev det lite dricka här innan vi stack ner till stan för att äta.
Efter god mat på Restaurang City stack vi till Toppan för lite biljard. Flera månader sen sist man var där, finns ju visserligen anledning till det då det inte är något roligt folk kvar som jobbar.
Mötte upp Amelie, Nisse och Emelie så stack vi till Saloon.
Dock fick jag riktigt ont i huvudet strax innan ett så följde Ida till bussen. Vilket var lägligt då bussen som går hem till mig också kom då.
så var hemma i tid, vilket ändå var skönt.

I går träffade jag Emma och Viktoria på stationen i Ängelholm så tog vi tåget mot lund, i kävlinge hoppade Linnea på.
Sen framme i lund väntade Agneta. Så vi strosade runder och njöt av solen.
Kollade någon vårkonsert som inte var något särskillt. Sen satte vi oss på en väldigt trevlig uteservering med god mat! Jätte skönt.
Har insett att Lund är en väldigt trevlig stad.

Idag skulle jag fikat med Erika igen men hon var tvungen att jobba. Så ska hem och laga lax, potatis och sås och sen bara slänga mig i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0