Måndag

Då har helgen gått.

I fredags kom Sandra hit, vi åt tacos och fixade till oss för att sticka till Förslöv där det var fest för Ninnie och Ippa hemma hos Ippa!
Jag hade riktigt kul, och det kryllade av sjuk männsikor där! Länge sen jag skattade så mycket under en och samma kväll.
Är så glad att jag har kommit Ninnie och Sandra så nära. Tråkigt att Sandra ska åka iväg i fyra månader nu snart, men när hon kommer hem så har vi massa att ta igen! Får fixa ihop världens fest när hon kommer hem!

På lördagen var det påskmiddag hos familjen. Dock mådde jag inte så bra för jag började bli riktigt förkyld och värre har det blivit.
Igår söndag var så helt slut, sov till halv två vilket är lika med 14 timmar. Skulle cykla till bogarts för att lämna tillbaka filmer sen i torsdags och sen cykla till Maxi för att handla lite, jag var totalt död sen när jag kom hem.

Idag är jag fortfarande lika dålig och orkar ingenting, borde verkligen ta tag i köket då det ser förjävligt ut. Ska se vad jag orkar i eftermiddag/kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0