Onsdag

I måndags fick jag migrän efter jobb. Skit också. Mådde riktigt skit och kräktes en massa. Det slutade med att mamma och pappa kom för att sitta med mig så jag kunde slappna av och till slut somna.

Ringde jobb på tisdag och sa att jag kom senare för jag var tvungen att återhämta mig lite. Så tog det lite lugnt men var på jobb strax efter tio. Dagen gick hyfsat, lite seg var jag allt men det gick.

Åkte med pappa till Strövels där vi direkt åkte till Hyllinge för att äta på Max, som har grymt goda hamburgare!
Sen blev det lite handling på maxi.
Åkte sedan tillbaka till Strövels så gick jag på kören sjöng lite och sen fick jag skjuts hem.

Idag är jag på jobb, är trött. Bara längtar tills man slutar så jag kan åka hem och göra ingenting :P
Längtar till helgen också. Ska ännu en helg bara ta det lugnt.
På söndag ska man till Lund med kören, vi ska gå runder, lyssna på en annan kör och sen äta något. Mysigt. Hoppas på bra väder nu också.

Vad händer ananrs hos er då?

Jag känner mig faktiskt lite duktig, har lyckats spara undan pengar denna månaden! Hoppas inte det kommer för många räkningar nu så jag kan spara mer!

Finns så mycket jag vill göra nu. Typ bowla, äta på uteserveringar, umgås, grilla och bara ha det allmänt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0