Söndag..

Mår fortfarande inte bra. Hostan är fortfarande kvar och den blir inte bättre. Skit trött på detta nu.
Får se om det blir jobb imorgon eller inte, som det är nu blir det inget.
Ska dock försöka komma ut och få lite friskluft, det kan ju inte skada.

I fredags firade vi Amelie och Emelies födelsedag med en bra förfest! Dock tog jag det lite lugnt eftersom jag inte mådde bra.
Sen träffade jag Ninnie och Sandra ute! Super kul! Sandra hade haft avskedsmiddag som jag inte kunde gå på så var trevligt att träffas ute i alla fall. Dock försvann min röst under kvällens gång. Ganska kul :P
Igår var rösten tillbaka men jag var väldigt hes.
Men det blev att bjuda familjen på middag, det verkade i alla fall uppskattat :)

Nu ska jag ut och gå, kanske inom statoil för att köpa isglass, min hals behöver det.

Kommentarer
Postat av: I D A :)

sv. ajj då inte4 kul krya på dig. Själv mår jag bra dock lite små förkyld ;D

2010-04-11 @ 18:52:53
URL: http://idaelfs.blogg.se/
Postat av: Ida

Du bjöd på sjukt god mat!

2010-04-12 @ 00:16:17
URL: http://idabarnholdt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0