Tisdag

Igår fick jag ett sms av Ninnie om jag ville med och handla. Ja varför inte tänkte jag. Så mötte upp henne och åkte till Willys, handlade lite mat och sen åkte vi hem till mig för att laga middag tillsammans. Blev smaskigt! Sen hade vi ostkaka till efterrätt, mums.
Det var trevligt med sällskap.

Idag ska jag träffa familjen efter jobb.

Måste någon dag ta mig till hyllingen för att gå på familia tänkte jag. Så jobbigt att ta sig hem därifrån. Dit funkar bra då jag åker från hbg, men att ta sig från hyllinge till Ä-holm är en hel vetenskap..
Hoppas att mamma och pappa ska dit någon dag men ser inte ljust ut :/

ska försöka hinna med att hälsa på Linda också. det är mycket nu helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0