Torsdag

Hej!

Är några dagar sen jag skrev här sist, har varit sjuk men nu äntligen börjar jag bli bättre så är tillbaka på jobb idag.

Jag ska skaffa katt! Har bestämt mig att jag vill ha lite sällskap, egentligen vill jag ha hund men det kan jag inte klara av än så får blir ett senare projekt. Så en liten honkatt får det bli. Hon föddes påskafton så är leveransklar vid midsommar.  Längtar väldigt mycket, dock är det ett litet problem. Jag får hem henne lagom tills jag ska iväg och semestra. men har nog löst det så att min syster är kattvakt ena veckan och så hoppas jag att kanske Malin kan ställa upp när jag är i Stockholm. :)

Så irriterad att jag inte kunde somna igår, utan låg bara och vände och vred på mig. Så i morse när klockan ringde var jag säker på att jag inte fått sova någonting i natt.
Tur det är fredag imorgon :)
Ska träffa Linda och Linnea då, så skönt.
Träffade Linda igår också, det är otäckt att hälsa på henne där på sjukhuset, en hel del skumisar bor där :P

Idag fyller för övrigt Mamma år, hon blir 42år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0