Måndag

Då har ännu en helg försvunnit, vart blir dem av?

I fredags var jag och syster Linnea nere i Malmö fär att shoppa lite julklappar. Det var väldigt mys, och en trevlig dag!
Efter Malmö åkte vi hem till familjen. Det bjöds på tacos och sen blev det mys framför tvn. Jag stannade där över natten. Sen på lördagförmiddag  tog jag bussen hem, sprang snabbt inom systemet och sen hem. Hemma började jag med HTML inlämningen, han ungefär hälften innan det var dax att göra vid sig för att sedan bege sig till Emelie med Ninnie. Hemma hos Emelie fanns flera sötisar för att fira Jannica :)
Det var en riktigt bra kväll! Träffade Nisse, Oskar, Emelie, Enver och hans fru ute sen också.

På söndag förmiddagen begav jag mig till Strövelstorp, där jag skulle stå och sälja lotter med Mormor på julmarknade där. Det var en jätte mysig julmarknad, det snöade hela dagen! Som det ska vara på en julmarknad med andra ord.

När jag kom hem på kvällen så var det bara att slutföra inlämningsuppgiften, vilket visade sig att vara lättare sagt än gjort. Men till slut fick jag gjort klart den!

Idag var det skola hela dagen, helt slut nu :P

Imorgon ska jag hjälpa Domi lite med labbarna, sen ska vi till lund för att simma och bada bubbelbad! Tror jag sedan åker hem till henne och stannar över natten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0