Onsdag

Idag ska jag ner till Lund för att träffa Domi, så ska vi sätta oss på EH förr att fika och plugga. Hoppas nu att vi får mycket gjort. Vi behöver få en hel del fixat.

Var inne på It's Learning nyss, (det är där vi får all info om skola och vi skickar in våra inlämningar och sånt där) där var det upplagt en hemtenta i IS som ska vara klar den 6 jan, känns som att jullov, vad är det?
Som det är nu har jag två salstentor att plugga till, ska förbereda en redovisning och då en hemtenta också. Sjukt.
Men måste verkligen fixa detta nu.

Igår satt jag uppe till halv ett och fixade med hemsidan, fick tillslut rätt på det och lämnade in den. Känns så jädra skönt! Hoppas nu att den är rätt också så jag slipper fler kompleteringar.

Då jag behöver lite ledigt så tänker jag mellan den 23-26 vara helt ledig från plugg, tycker faktiskt jag förtjänar det!

Såg föresten en glädjande grej igår, vi har haft frivilliga inlämningsuppgifter som man genom dem kan samla in poäng till en tenta i februari. Har haft två inl. än så länge och jag hade rätt på båda! Så har två poäng på tentan än så länge!

Nä borde äta frukost men har inget hemma, så blir väll att duscha och äta en clementin. Känns som att jag lever på clementiner just nu. Men det är gott och hör julen till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0