Onsdag

Just nu är jag ganska nere.
Har ännu en gång misslyckas på en tenta, ska jag aldrig kunna skriva G på en tenta?
Jag försöker att inte ta så illa vid mig, men jag hatar att misslyckas. Just nu känner jag mig så fruktansvärt dålig och misslyckad. Jag hatar att misslyckas, jag har inte gjort det på flera år och nu gör jag det gång på gång. Det bryter ner min självkänsla totalt. Just nu känns det som att jag aldrig kommer lyckas med utbildningen, och jag undrar varför jag gav mig in i detta.
Det är ett under om jag får fortsätta efter sommaren, för måste klara massa saker för att få göra det.
Varför har jag gett mig in på detta?
Det är kanske inte rätt trots allt?

Åhh, vad det ska vara jobbigt.. Tårarna bara fortsätter ner för kinderna, det finns inget slut och klumpen i magen blir bara större och större.
Jag är värdelös, misslyckad och sämre än alla andra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0